2014. február 4., kedd

23. rész

Niall

   Röhögve készülődtünk. Jó ötletnek tartottam ezt az ismerkedős estét.
 - Melyik? - emelt fel két majdnem egyforma pólót Harry.
 - A bal oldali - mutattam rá. - De mi ez a nagy készülődés? - vigyorogtam.
 - Nem akarok topis lenni - vonta meg a vállát, de láttam a szemében azt a fajta csillogást, amit mindig a hódításai előtt.
 - Vigyünk valamit? - kérdezte Louis tanácstalanul, ránk nézve.
 - Valami piát nem ártana, meg persze rágcsálni valót - mondtam.
 - Üveg is kell - jelent meg mellettünk Harry vigyorogva.
 - Mit gondolsz, minek visszük a piát? Ha kiürül, akkor azzal játszunk - oktatta ki Zayn a göndört, aki a fene se tudja hol jár mostanában agyilag.
 - Ja, tényleg - röhögött föl.
  Megforgattuk a szemünket és az óránkra néztünk.
 - Szerintem induljunk - állt fel a fotelből Liam.
  Összeszedtük az üvegeket és a chipses zacskókat, majd kiléptünk a folyosóra. Még jó, hogy csak pár ajtóval arrébb kellett menünk, mert úgy néztünk ki, mint akik most rabolták ki a sarki kisboltot. Kopogtunk, majd mikor nyílt az ajtó, betülekedtünk rajta.
 - Sziasztok! - köszöntünk hangosan, hogy mindenki hallja. Jade és Joe szokás szerint egymás társaságában voltak, bár most semmi intim dolgot nem műveltek. Ez is csoda, de várjuk ki a végét. Damien elvette tőlünk a  pakkunkat és kipakolta az asztalra, ahol már az ő általuk beszerzett piák és kaják sorakoztak. Végig lesve az asztalon, jó néhány szendvics nézett velem farkasszemet, amiknek ínycsiklandó illatuk az orromba kúszott.
 - Vegyél nyugodtan - állt meg mellettem a lány és kedvesen rám mosolygott. Nem kellett kétszer mondania.
 - E naon jó - nyögtem tele szájjal az ízorgiától, ami elöntötte az érzékeimet.
 - JB keverte a krémet - mondta Pepe miközben ő is elvett egy szendvicset a tálcáról. - Már ideje volt, hogy jöttetek, mert addig mi sem vehettünk belőle, míg meg nem érkeztek.
 - Még jó hogy, mert ha elkezditek, addig eszitek míg van és nekik nem maradt volna semmi - nézett rá mérgesen a lány.
  Sikerült egész kellemesen elütnünk az estét. Ahogy ürültek a piás üvegek, úgy lettünk egyre oldottabbak és hangosabbak. Egyedül Liam nem ivott, viszont az ő kedve anélkül is jó volt.
 - Kezdhetjük? - pörgetett meg egy kiürült vodkás üveget  az asztalon Zayn.
 - Naná! - kiabáltuk és szépen sorba leültünk egymás mellé, egy kört alkotva.
 - Van egy fontos szabály - nézett ránk komolyan Joe. - Mivel csak egy lány van köztünk, ezért semmiféle szexuális töltetű feladatot nem adunk neki. Vili?
  Jade szeme hálásan villant a barátjára, míg Harry és Zayn csalódottan bólintottak. Harry kezébe vette az üveget és pörgetett. Adamre mutatott a szája.
 - Felelsz vagy mersz?
 - Felelek - vigyorgott a srác.
 - Masztiztál már úgy, hogy közben Jadera gondoltál?
  A lány elsápadt, míg Adam elvörösödött.
 - Igen. Bocs JB - suttogta, de nem mert a lányra nézni.
 - Nem gáz - kuncogott fel a lány a legnagyobb megrökönyödésünkre. - Te jössz - lökte meg a sokkos állapotban lévő srácot, aki végre pörgetett és az üveg Liamnél állt meg.
 - Felesz vagy mersz?
 - Felelek.
 - Csaltad már meg a barátnődet?
  Liam is elpirult, majd őszintén válaszolt.
 - Igen, egyszer.
 - Mi van? - fordultunk felé kérdőn, mert erről még mi sem tudtunk.
 - Kb. három hónapja, mikor már elég régen nem találkoztam Daniellel, összefutottam Sophiával és hát... kicsit összegabalyodtunk - vonta meg a vállát.
  Mire nem jó egy ilyen játék? Az ember még a saját barátjáról is érdekes dolgokat tud meg. Liam is pörgetett, és az üveg nálam állt meg.
 - Felelsz vagy mersz?
  Úgy gondoltam, hogy eddig mindenki csak felelt, ezért bevállaltam.
 - Merek!
 - Okkké - nézett rám összehúzott szemekkel. - Csókold meg Jadet - vigyorgott rám cinkosan.
 - Állj, az elején tisztáztuk, hogy semmiféle ilyen dolgot nem mondunk - szólalt meg Joe és Damien egyszerre.
 - Nem gond - legyintett a lány, mire döbbenten meredtem rá. - Ennyi még belefér, de nem csinálunk belőle rendszert - villantotta a szemét Harryre, akinek azonnal lefagyott a perverz mosoly az arcáról. Zavartan másztam mellé, majd óvatosan közelítettem felé. Próbáltam nagyon röviden és nagyon nem törődöm módon csókolni, de a hév magával ragadott. Ahogy megéreztem puha ajkait, megszűnt körülöttem minden. Nem tudom meddig csókoltam volna, ha nem húzódik el tőlem, de megtette.
 - Wáó! - néztem rá elködösült szemekkel és kapkodó lélegzettel. Ő csak kedvesen rám mosolygott, majd visszafordult a játékhoz.
 - Niall, te jössz - lökött oldalba Zayn röhögve és én kénytelen voltam visszatérni a földre. Jó néhány kört kipörgettünk, de valahogy Jade mindig kimaradt a szórásból. Végre elérkezett az a pillanat is, mikor mi tehettünk fel kérdést, mert persze, hogy a feleleket választotta. Louis volt a kérdező.
 - Voltál már valaha igazán szerelmes? - érdekes kérdés volt és mi a lányra nézve vártuk a választ.
 - Igen - nyögte ki, de tüntetőleg a padlóra szegezte a szemét és nem nézett ránk.
 - És mi történt? - kíváncsiskodott Louis tovább.
 - Hé, már válaszolt a kérdésre - háborodott fel Joe.
 - Megcsalt, összetört és megtanított gyűlölni - suttogta halkan a lány, fájdalommal teli hanggal. Megfogta az üveget és pörgetett. Harrynél állt meg.
 - Van olyan dolog az életedben, amit megbántál és ha tehetnéd visszacsinálnál? - kérdezte, de nem nézett Harryre, aki először meghökkent, majd pár perc gondolkodás után a válaszával sokkolt minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése