2014. november 5., szerda

85.rész

Jade

  Tudtam, hogy ez lesz és pont ez elől menekültem el, mert nem akartam, hogy megtörténjen. Kétségbeesve néztem fel Harryre, aki a hátamat simogatta, hogy megnyugodjak.
 - Cssssh, semmi baj! - csókolt a hajamba. - Próbálj megnyugodni, mert a lányoknak nem fog tetszeni, ha sírsz.
  Érdekes módon a karjai közt sikerült lehiggadnom. A légzésem lelassult ahogy a szívverésem is visszaállt a normális ütemre. Hirtelen egy furcsa dologra lettem figyelmes.
 - Harry - suttogtam hitetlenkedve miközben a kezemet a pocakomra csúsztattam.
 - Mi az? Baj van? - nézett rám a Göndör ijedt szemekkel.
 - Megmozdultak! Éreztem - pislogtam fel a srácra földöntúli mosollyal az arcomon.
 - Én is - csúsztatta a lapát kezeit az enyémek alá, majd néhány pillanatig mozdulatlanul várt. - Nem érzem - biggyesztette le az ajkát.
 - Mert most még csak én érezhetem - nevettem fel boldogan -, de nemsokára már te is - simítottam végig az arcán, mire elkapta a kezemet és belecsókolt a tenyerembe. A hormonjaimtól megvadult pillangóim részeg táncikálásba kezdtek a tettétől.
 - Hazza - ejtettem ki a nevét halkan, szinte könyörögve.
 - Igen? - villantott rám egy féloldalas "mindenlányabugyijábaélveztőlem" mosolyt majd a derekamnál fogva közelebb húzott magához.
 - Ne csináld, nem szabad! - leheltem immár szinte a szájára és közben a szívem majd kiugrott a helyéről.
 - Miért, ha te is akarod? - tette a mutatóujját a számra mikor szólásra nyitottam. - Ne tagadd, mert a szemed elárul.
 Közelebb hajolt, de nem csókolt meg, inkább kínozva, óvatosan húzta végig az orrát az arcomon. Forró lélegzete szinte égette a bőrömet. Túl nagy volt a kísértés, én pedig túl gyenge voltam, így szemeimet lehunytam és egy apró sóhajjal jeleztem, hogy megadom magam. Szinte beleolvadtam a karjaiba.
 - Mi lesz már? Éhen halok! - csattant fel Niall hangja a hátunk mögül.  - Ó, bocsi - vigyorodott el Harry mérges arcát látva.
  Lesütött szemekkel léptem ki a Göndör ölelő karjai közül és hogy gyengeségemet leplezzem a hűtőhöz léptem. Gyorsan felmértem, hogy mit is tudnák összedobni hirtelen majd oda fordultam a még mindig vigyorgó írhez. - Palacsinta jó lesz?
 - Tökéletes, csak sok legyen - ült le a konyha asztalhoz, amit összeráncolt homlokkal figyeltem. - Én leszek az élő biztosíték, hogy tényleg a kajával foglalkozol és nem mással - kacsintott rám.
 - Idióta - forgatta meg a szemeit Harry, majd magunkra hagyott minket.
  Szótlanul fordultam vissza a konyhapulthoz és pár perc alatt bekevertem a tésztát. Még néhány perc múlva pedig már az első kisült darabot tettem a szöszi elé, aki úgy ugrott rá, mint akit egy hete éheztetnek. A konyhában még mindig csend volt, csak Niall nyammogását és a sülő tészta sercegését lehetett hallani.
 - Hmmm - jelentek meg az ajtóban a többiek is. - Itt már isteni illatok vannak.
 - Ne már, hogy Niall már eszik is - ült le hisztisen Louis, de azonnal elhallgatott mikor elé toltam egy palacsintával megrakott tányért.
 - Hey! - háborodott fel Liam és ellopott egy már begöngyölt darabot a zöld szemű elől.
  Mosolyogva pakoltam eléjük a már kész palacsintákat és nevetve néztem mikor közel harcot vívtak egy-egy darabért. Jó érzés volt újra barátok közt lenni.
 - Engem meg kihagytok? - lépett be Zayn, majd leült Niall és Liam közé. Nem nézett rám, vagyis akkor nem amikor én figyeltem őt, de akárhányszor elfordultam, magamon éreztem a tekintetét.
 - Harry hol van? - kérdezte teli szájjal Louis.
 - Nem tudom - vontam meg a vállam.
 - Harold! - kiáltotta el magát Liam. - Gyere, mert nem marad!
  Néhány perc várakozás után lábdobogás hallatszott, majd a zaj keltője megjelent a konyhában.
 - Hol voltál? - kérte azonnal számon Louis.
 - A kisszobában - vonta meg a vállát a göndör.
 - Mit csináltál te ott? - néztek rá furán a többiek és én is.
 - Megnéztem, hogy el fog-e férni a két ágy, amit rendeltem - jelentette ki, úgy mintha csak az időjárásról beszélne. - Azt hiszem JB. cserélned kell a lányokkal - nézett rám somolyogva.
 - Hogy mi van? - pislogtam rá döbbenten. - Milyen ágyakat rendeltél?
 - Természetesen hercegnőseket - vigyorodott el.
 - De miért...hogyan? - kezdtem dadogni.
 - Telefonon - nyomott be egy darab palacsintát a szájába. - és csak - nyammogta a választ.
  Lefagyva pislogtam a barátomra, majd újra megéreztem azt a furcsa csiklandós érzést a hasamban.
 - Ó - mosolyodtam el. - Úgy látszik a lányok örülnek neki - simogattam mag az őket rejtő domborulatot.
  Mikor felnéztem négy értetlen és egy elfelhősödött szempárral találkozott a tekintetem. Niall szájából kilógott egy palacsinta darab, mert még a rágást is abba hagyta. Louis és Liam döbbenten néztek rám, míg Zayn csak pislogott, mint a béka.
 - Ma megmozdultak - adtam magyarázatot nekik.
 - Milyen érzés? - tért magához először Liam.
 - Hm, talán ahhoz tudnám hasonlítani, mintha kis buborékok úszkálnának itt bent.
 - Mi mikor érezhetjük? - nézett rám Niall.
 - Talán egy-két hét - tippeltem.
 - Á, az olyan sok - húzta el a száját Hazza.
 - Ezt velük beszéld meg - nevettem el magam durcás arcát látva.
 - Csajok! - kiáltott fel. - Jó lenne, ha aktivizálnátok magatokat, mert mi is szeretnénk titeket simogatni.
  Hatalmas nevetés tört ki mindenkiből, egyedül Zayn volt az aki csak magában mosolygott, de szemeit le sem vette a hasamról. Ahogy néztem végig vonulni az érzelmeket az arcán, szerettem volna tudni, hogy mire is gondol.

4 megjegyzés:

  1. hihetetlenül jó lett :) Kiváncsi vagyok hogy Zayn mit is gondolhat most..
    és arra is hogy Joe-kkal mikor fog találkozni..:)

    VálaszTörlés
  2. Szia Niki!
    Köszönöm szépen a dicséretet. :D

    VálaszTörlés
  3. uuuuuuuuuristen imádooom!!!!! nagyon szeretem imadom szerelmes vagyok a blogodba! lehet ilyen? nem baj mostmár van. minden nap suli után lecsekkolom van e új rész, ezzel szugerálom, többnyire bejön es lám olvashatom is tovább ugy hogy könyörgöm ne kinozz új részt akarok különben elhalálozok (halétezikilyenszóhanemakkoris) mégszer imádom ahogyan írsz így tovább tovább tovább tovább. :D túlpörögtem :D
    puszi,zita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zita!
      Okoztál nekem egy nagyon jókedvű reggelt! Nevetve olvastam a soraidat. :D Köszönöm szépen, hogy írtál.
      Nem szeretném, ha miattam vége lenne fiatal életednek, úgyhogy ma már felteszem a következő fejezetet. :)
      Mégegyszer köszönöm, hogy gondoltál rám és hagytál magad után néhány sort, amivel megerősítettél benne, hogy nemhiába írok.
      Puszi: Dolores

      Törlés