2015. július 7., kedd

112.rész

Jade

   Napok óta éreztem, hogy valamit titkolnak előlem, de nem tudtam kitalálni, hogy mi lehet az. Mindenki furcsán viselkedett a közelemben. Ahogy megláttak, elhallgattak és csak mosolyogtak rám mindent tudó nézéssel. Rohadt idegesítő volt. 
Kopogás törte meg a koncert előtti koncentrálásomat.
 - Gyere! - kiáltottam ki miközben belebújtam a fellépő cuccomba. - Egy perc és kész vagyok - igazgattam meg magamon a ruhát, ami majdnem úgy nézett ki, mint a Novemberi esőben a csaj menyasszonyi hacukája, annyi különbséggel, hogy ez nem fehér, hanem fekete volt. - Nem értelek Lisa, miért kellett nekem ezt felvennem. Nem tudtál volna valami egyszerűbbet adni? Úgy nézek ki benne, mint egy kibaszott vámpír hercegnő. Ráadásul tök röhejesnek érzem magam - morogtam miközben elő léptem a paraván takarásából. 
 - Pedig gyönyörű vagy - búgta egy régen hallott, rekedt hang felém mire felkaptam a fejemet.
 - Hazza? - leheltem csodálkozó tekintettel. - Te hogy...? Mit...? - makogtam összezavarodva.
 - Szia - mosolygott rám azzal a szívdöglesztő mosollyal, amitől most is megugrott a szívverésem. - Csak látni akartalak... - lépett közelebb hozzám és kezével végig simított az arcomon. 
 - Ne - húztam el a fejemet az érintése elől, mert csak most kezdett derengeni bennem, hogy miért is nem akartam vele többet találkozni. Szívembe újra belemart a sajgás amit a tette okozott.
 - Sajnálom - olvadt le a derű az arcáról. - Nem akartam neked fájdalmat okozni...
 - Pedig sikerült! - csattantam fel.
 - Jade - kapta el a karomat mielőtt elléphettem volna mellőle. - Tudom, hogy kibaszottul elcsesztem, és hidd el ha rajtam múlna, visszaforgatnám az időt, de már nem tudom meg nem történté tenni. 
Felnéztem az arcába és kiolvastam a szemeiből, hogy tényleg komolyan gondolja amit mond. Az íriszei a fájdalomtól, a megbánástól és olyan valamitől csillogtak amiről nem akartam tudomást venni. Zavartan fordítottam el a fejem.
 - Miért jöttél ide? - kérdeztem.
 - Hogy a saját szememmel lássam, hogy boldog vagy vele - simított ki egy tincset az arcomból. 
 - Kivel? - szorult össze a szívem és ez csak egyre jobban nőt, mikor cinikusan felnevetett azon a borzongató hangján, amitől a testem még most is libabőrös lett. 
 - Tudod, hogy kire gondoltam. Arra, aki mindig ott van veled, mikor én elbaszom - húzta el fájdalmasan a száját. - Arra aki mindennél jobban szeret és arra akit megajándékoztál két gyönyörű kislánnyal. 
 - Harry...
 - Ne - tette az ajkamra az ujját. - Nem kell magyarázkodnod. Jól döntöttél. McIntry szeret téged és a lányokat is. Ti egy család vagytok - döntötte a homlokát az enyémnek miközben nekem elszorult a torkom és szemeimet ellepték a könnyek. - Csak azt sajnálom, hogy én nem tudtam neked ugyanezt megadni. 
 -Hazza - sírtam el magam és a mellkasához bújtam.
Így álltunk egy darabig, míg a zokogásom le nem csillapodott. Ekkor elléptem tőle és szemeimet lesütve papírzsepi után kezdtem kotorászni. 
 - Tessék - nyújtott felém egy egész dobozzal a göndör srác. - Gyorsan hozd rendbe magad, mert ha meglátják, hogy sírtál, kitekerik a nyakamat - eresztett meg felém egy halvány mosolyt.
 - Kitekerik? Kicsodák? Damék? - fújtam ki az orromat.
 - Nem, Niall, Zayn, Liam és Louis - vigyorodott el végre. - Ők is itt vannak.
 - Miiii? - emelkedett meg a hangom. - Mindenki itt van és te csak most szólsz? - ütöttem a mellkasára.
 - Hé - húzott újra az ölelésébe. - Ne öld meg a hírhozót - nevetett rám a gyönyörű szájával, amin egy pillanatra megakadt a tekintetem. - Jade? - bizonytalanodott el a hangja, miközben ő is az arcomat fürkészte. Felpillantva rá, tisztán ki tudtam olvasni a szemeiből, hogy mit szeretne. Akaratlanul közelítettem felé és őrülten verdeső szívvel láttam, hogy ő is így tesz. Ajkaink félúton találkoztak, hogy régi ismerősként üdvözöljék egymást. Harry karjai szorosabban vontak minket egymáshoz miközben nyelvével az enyémet hívta őrjítő táncba. Éreztem az ízében a szerelem édes ízét, a bánat keserűségét. Mindketten tudtuk, hogy ez  az utolsó csókunk és pont ezért esett olyan nehezünkre elválasztani ajkainkat a másikétól. Mikor megtörtént csak álltunk szorosan összefonódva és hallgattuk egymás kapkodó lélegzetét. 
 - Köszönöm - suttogta a fülembe és én kiléptem az öleléséből. 
 - Mit? - néztem fel rá.
 - Mindent - simított végig a hüvelykujjával csóktól duzzadt ajkamon. - Remélem nagyon boldog leszel.
 Mielőtt válaszolhattam volna, berobbant az ajtóm és egy szőke hajú srác nyomakodott be rajta.
 - Jól van már! Ennyi idő alatt mindent megtudtatok beszélni! - lökte el mellőlem Harryt. - Mindjárt színpadra kell állnod és én még csak meg sem öleltelek - csóválta meg tettetett haraggal a fejét, de ennek ellent mondott az ölelés amiben részesített. Viszonoztam a gesztust, de vállai felett a göndört néztem, aki egy halovány mosollyal az arcán, zsebre dugott kézzel elindult az ajtó felé. Szemei végig rajtam voltak és mikor kilépet csak bólintott egyet. Tudtam, hogy most lépett ki végleg az életemből.

Az utolsó akkord is elhallgatott én pedig kinyitottam a szememet és végig néztem a tömegen. A sikításoktól és a kiabálásoktól alig hallottam, hogy Dam mit mond a mikrofonba, de aztán egy pillanat alatt mindenki elcsendesedett. Kérdőn fordultam a többiek felé, akik csak vigyorogva fogadták a kíváncsi pillantásaimat. Hirtelen elsötétedett a színpad, majd egy fénycsóva megvilágította Joet aki egy akusztikus gitárral a kezében ült egy hangfalon és énekelni kezdett. A döbbenettől először fel sem fogtam, hogy ez a dal nekem szól, hogy nekem írta, de aztán felnézett, tekintetét az enyémekbe fúrta és nem eresztett el vele. Észre sem vettem, hogy mikor kezdtek folyni a könnyeim, ahogy hallgattam a szavait, amikkel elmondta nekem több ezer ember előtt, hogy mennyire szeret és hogy mennyire jó, hogy vagyok neki. Aztán valami olyan következett amire álmomban sem gondoltam volna. Joe letette a gitárt és elém lépve letérdelt miközben a zsebéből előhúzott egy dobozkát. Valahol a tudatom mélyén hallottam a közönség soraiban álló lányok sikítását, de én csak az előttem lévő fiúra koncentráltam.
 - Jade Blackwood, megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül? - olvastam le a szájáról.
Zavarodottan néztem rá, majd gyorsan végig pásztáztam a többieket, akik szintén feszülten várták, hogy mit válaszolok. Ahogy ide-oda cikázott a tekintetem, összeakadt egy zölden csillogó szempárral. Harry egy fájdalmas mosollyal adta tudtomra a jelenlétét. Azonnal kapcsoltam. A kirakó összeállt, minden darab a helyére került. Tudott róla. Tudta, hogy Joe mire készül és előtte elbúcsúzott. Halvány mosoly rezgett a szája szélén, aminek a párja most kiült az enyémre is. Már tudtam, hogy mit kell tennem. Újra az előttem térdelő fiúra néztem és azzal a tudattal mondtam ki a választ, hogy tudtam ez a legjobb döntésem.
 - Igen Joe, hozzád megyek! 

17 megjegyzés:

  1. Neeeeeem!!!
    Ez a legszarabb döntés!!!!
    De hát fél órája kaptad le Harryt drága Jade!!!!
    Nálam pedig beköszöntött az agyfaszok tavasza!
    Begolyóztam!
    De hát ott volt leírva hogy megdobban a szíve már Harry látványától is!
    Ahj.....azért még bennem van a remény hogy a legvégén összejönnek.
    De ha neeeeem akkor összehozhatnád egy Fanni nevü csajjal Harryt!!
    És igen magamra gondolok^^
    Légysziiiii!:D
    Mér' tök jó lenne hogy ott van a történet végén hogy Harry összejött egy világos barna hajú és zöld szemü csajjal!:DDD
    Akinek a neve Fanni:))))))
    Bár mondjuk a valóságba is összehozhatnál vele!
    De addig is megfelel virtuálisan!:))))
    Ui. Imádás van!<333
    Siess a kövivel!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fanni!
      Sajnálom, hogy csalódást okoztam, de én ezt az elejétől fogva így terveztem. Joe végig vele volt és a babák is tőle vannak. A család hatalmas összetartó erő, főleg olyannak akinek nem nagyon volt benne része. Harry pedig megint elcseszte és ez örökre ott lebegett volna köztük. Ha a bizalom elszáll, cseszheted az egész kapcsolatot.
      Köszönöm, hogy írtál, hogy végig olvastál és leírtad a véleményedet. Már csak egy epilógus van hátra és elbúcsúzom JB.-től, Joetól, Harrytől és a többiektől. :(
      Még nem tudom mikor jövök az új történettel, mert kell egy kis pihi nekem is, de addig is ott van a másik két blogom, amin még nem fejeztem be az sztorikat és ha gondolod, azokat is elolvashatod.
      Szép napot neked és fel a fejjel, jövő héten még találkozunk. Puszi <3 <3 <3

      Törlés
  2. Nagyon cukii volt *-* imádtam ahogy téged is :3 <3 sajnálom hogy nem Haza volt a befutója, a vége fele neki drukkoltam miután visszaolvastam de neem baj biztos ő neki is lesz valakije <3
    Szeretés van
    <3 szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fallen Angel!
      Köszönöm szépen, hogy írtál. :) Ilyenkor jól esik minden kedves szó. Mint ahogy már Fanninak is megírtam, ezt én így akartam az elejétől fogva. Sajnálom, ha a Harry fanok most kiakadtak egy kicsit, de remélem megértik, hogy így nagyobb volt a meglepi. :)
      Puszi neked és jövő héten még találkozunk a befejező résznél. <3 <3 <3

      Törlés
    2. Neee már :'( befekező rész :'( annyira imádom az egészet sajnálom hogy vége nagyon imádom :'( <3

      Törlés
  3. Igeeeeen. :DD Régóta arra vártam, hogy együtt legyen Joe és Jade,^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Viki!
      Örülök, hogy örülsz!
      Puszi. <3 <3 <3

      Törlés
  4. ez fáj :))) tartozom egy két meséléssel, hamarosan beiktatunk egy dumapartit, lényeg, hogy ez most pont fájdalmas volt nagyon :))
    ez nagy kicseszés. grr...
    nem.
    ne.
    de komolyan. nem tudom mi lesz ebből, de brrr. két történeteden vagyok túl, itt jön a harmadik és...
    jó fejezet lett. valahol lehet, hogy számítottam rá, még ha utálom is. Csak abban reménykedtem nemet mond :P. de hát tulajdonképpen így valós. boldog befejezés ugyan már. Normális esetben haragszom az ilyen történetekre. De ez most így oké, akármennyire i rühellem. Kedveltem Joe, mint barátság extrákkal, de részemről nem ő való Jadehez. Harry volt az első szerelme, és mostanában nagyon is tudom, hogy azt nem lehet pótolni :)))
    nevermind
    várom a folytatás!
    Love <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretlek!
      És már alig várom, hogy beszéljünk! <3 <3 <3

      Törlés
  5. Kedves Blogger!A blogodnak tegnap este 8-kor kezdtem hozzá.Most éppen reggel fél kilenc van.Nem aludtam.Végigolvastam a blogodat és őszintén szólva Harrynak drukkoltam.Gyönyörűen írsz,el sírtam magam ezen a részen.Még most is sírok!Még reménykedek,hogy Jade meglép az esküvőről és Hazz-hoz rohan.Puszi Besy"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bessy Channel!
      Ennél nagyobb elismerést nem is kaphattam volna. Köszönöm szépen. :)
      Örülök, hogy ennyire tetszett és sajnálom, hogy nem Harry lett a befutó, de szerintem ez így van rendjén. :)
      További szép napot neked és jó nyarat! Puszi <3 <3 <3

      Törlés
  6. Szia! Újra elolvastam az elejétől kezdve a történetedet. Nagyon tetszik/tettszett másodszorra is és nagyon sajnáom, hogy vége lett ennek a történetednek. Imádtam olvasni. Köszönöm, hogy írtál nekünk egy ilyen kerek történetét.
    Be kell valljam reméltem, hogy Harryt választja, de így végig gondolva Joehoz jobban illik.
    Pusz KATA

    VálaszTörlés
  7. Szia!!
    Imádlak! Azt ugye tudod, hogy frászt kaptam, amikor Harry megjelent? Azt hittem, hogy kiszúrsz velem, és nemet mond Joe-nak. Annyira megnyugodtam a végén! Annyira jó rész lett! Annyira nem akarom, hogy befejezd ezt a történetet! Én annyira imádom! Kiakasztottál azzal, hogy már csak a epilógus van hátra. Nem akarom! De nem búcsúzunk még ettől a sztoritól, azt elég lesz a következő alkalommal. :(
    Bocsi, hogy csak most írok, de el vagyok havazva, és csak most volt időm írni. Egyébként miután kiraktad rövid időn belül elolvastam, még ha a család frászt is akart tőlem kapni, mert indultunk volna, és miattam várhattak. :))
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klau M!
      Köszönöm szépen. Örülök, hogy tetszett. :)
      További szép nyarat neked és a családodnak.
      Puszi: Dolores <3 <3 <3

      Törlés
  8. Kedves Dolores!
    Imádtam a blogodat!!!éjjel 2-ig fennmaradtam,hogy minél többet olvashassak belőle!!!
    Tetszett a történet egyedisége és az hogy minden szereplő annyira személyes volt.
    Sajnáltam,hogy nem Harryvel jött öszze,de azért örülök is,hogy boldog Joeval!!!
    PUszi,
    Fanny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fanni!
      Nagyon örülök neki, hogy tetszett a történet. Annak meg főleg, hogy valaki még egyáltalán olvassa. :))))
      Köszönöm szépen, hogy írtál.
      Millió puszi: Dolores <3 <3 <3

      Törlés